Veelgestelde Vragen

Je winkelmandje is leeg

JE HEBT EEN WAARDEBON GEKREGEN?

Proficiat. Je hebt een waardebon ontvangen! Hiermee kun je een Bongo-bon bestellen of een hotelarrangement boeken.

  1. Vul het nummer van je waardebon en bijhorende activeringscode in
  2. Bestel een Bongo of reserveer een hotelarrangement.
  3. Je ontvangt een e-mail die je bestelling bevestigt
  4. Je kunt later nog een tweede waardebon gebruiken voor je betaling. Je waardebon wordt pas gebruikt wanneer je bestelling afgerond is

Waar vind ik het waardebonnummer? Het waardebonnummer bevindt zich aan de achterkant van je Bongo waardebon (links achteraan op je cadeaubon). Waar vind ik de activeringscode De activeringscode bevindt zich links achteraan op je cadeaubon.

VEEL GESTELDE VRAGEN

Ik heb een waardebon, wat kan ik hiermee doen?

Met een waardebon kun je een Bongo aankopen, zowel online als in één van onze officiële Bongo-shops. Je kunt ook een reservering maken voor een hotelovernachting. Hiervoor klik je op onze website op 'Ik heb een waardebon'. 
Het is helaas niet mogelijk met je waardebon rechtstreeks naar een activiteit te gaan. Je moet deze namelijk altijd eerst omzetten naar een Bongo bon. 

Hoe bestel ik een Bongobon met mijn waardebon?

Je klikt op onze website op  'Ik heb een waardebon' en geeft het nummer van de waardebon en de activeringscode in.Vervolgens klik je op ‘bevestig’.

Heb je meerdere waardebonnen? Dan kan je op het einde, nadat je de Bongo hebt uitgekozen, de andere waardebonnen ingeven.

Selecteer nu ‘Kies een Bongo uit ons aanbod’




Je krijgt nu een overzicht van alle Bongo’s en selecteert hier het thema van je keuze. 


Je kiest in welk formaat je de bon wenst te ontvangen: als e-voucher of als cadeaubon. De gekozen bon verschijnt nu in het winkelmandje. Je kan heel eenvoudig een persoonlijke boodschap toevoegen aan het cadeau, of een kortingscode invoeren. 

Wanneer je op 'Afrekenen' drukt, verschijnt er een overzicht van je bestelling en wordt gevraagd om jouw persoonlijke gegevens in te vullen. Je kan eveneens een ander leveradres invoeren. 

De waardebon die je aan het begin ingaf, wordt automatisch in mindering gebracht. Hoe je het eventuele restbedrag wenst te betalen, kan je kiezen bij 'Betalingsmethode'. Heb je meerdere waardebonnen, dan geef je deze in bij ‘Geef hier nog een waardebon in’. Als je waardebon een waarde heeft die hoger is dan het te betalen bedrag, dan blijft het saldo op de waardebon staan.

Kies je voor een betaling met overschrijving, dan worden de betalingsgegevens via e-mail doorgestuurd.

Vervolgens selecteer je of je onze nieuwsbrief wenst te ontvangen en ga je akkoord met onze algemene voorwaarden. 

Tenslotte klik je op ‘Bevestig’. Een paar seconden later krijg je een bevestiging per e-mail toegestuurd.

Hoe reserveer ik in een hotel met een waardebon?

Je klikt op onze website op 'Ik heb een waardebon' en geeft het nummer van de waardebon en de activeringscode in. Vervolgens klik je op ‘Bevestig’.

Heb je meerdere waardebonnen? Dan kan je op het einde, nadat je de Bongo hebt uitgekozen, de andere waardebonnen ingeven.

Selecteer nu ‘Kies een hotelarrangement’
 


Via de zoekfilters kan je een hotel uitzoeken. Dit wordt geïllustreerd in onderstaand voorbeeld. 

Je krijgt nu alle resultaten te zien van hotels die aan jouw zoekcriteria voldoen.

Het is mogelijk dat één hotel meerdere malen terug te vinden is in de lijst, omdat dit hotel terugkomt in verschillende bonnen. Het gaat dan om verschillende Bongo-thema’s, of om verschillende edities van eenzelfde bon.

Als je het arrangement van je keuze selecteert, houdt dan rekening met het aantal nachten dan je wenst te verblijven.  



Om te reserveren, klik je op het hotel van jouw keuze. Je kan de beschrijving van het hotel bekijken, of doorklikken en zo de kalender consulteren. Kies een beschikbare datum en klik op 'Nu Reserveren'. 



Allereerst hebt u de mogelijkheid om een opmerking naar het hotel toe te noteren. Deze optie is niet verplicht. Wij raden aan rechtstreeks contact op te nemen met het hotel indien u zich wil verzekeren dat speciale aanvragen correct verwerkt worden. 

Vervolgens finaliseer je jouw reservering door al je contactgegevens in te vullen, en een betaalwijze te selecteren voor het eventuele restbedrag. De waardebon die je in het begin ingegeven hebt al in mindering gebracht. Heb je meerdere waardebonnen? Dan geef je deze in bij 'Geef nog een waardebon in'. Als je waardebon een waarde heeft die hoger is dan het te betalen bedrag, dan blijft het saldo op de waardebon staan. 

Ten slotte duid je aan of je onze nieuwsbrief wilt ontvangen, en ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Nadien kan je je reservering bevestigen. Je ontvangt van ons een bevestigingsmail en de voucher, die je afprint en meeneemt naar het hotel. 

Hoe het resterende saldo op mijn waardebon gebruiken?

Ons systeem registreert elk gebruik van de waardebon en weet perfect welk saldo er resteert. Dit saldo kun je gebruiken of consulteren door dezelfde codes in te geven bij 'Ik heb een waardebon'.

Ik heb meerdere waardebonnen

Als u meerdere waardebonnen hebt, start u de reservering of de aankoop van een Bongo door de bon nummer en de activeringscode van de eerste waardebon in te geven. Nadien kan je het resterende saldo betalen met je andere waardebonnen, door bij de betalingswijze te kiezen voor ‘Geef nog een waardebon in’. Als de waardebon een waarde heeft die hoger is dan het te betalen bedrag, dan blijft het saldo op de waardebon staan. Als er nog een saldo blijft openstaan, kan je selecteren hoe je het saldo wenst te betalen. 

Alle veel gestelde vragen

ALLE ACTIVITEITEN

Lijstweergave

Close
Wij gebruiken cookies om onze website gebruiksvriendelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Sluit deze melding
Close

Vul hier jouw e-mail in om op de hoogte gebracht te worden wanneer de Bongo #BONGO# terug beschikbaar is.