Registreren

Registreer hier je Bongo (cadeaubon of cadeaukaart).
Na de registratie kan je hier de activiteiten uit jouw Bongo bekijken.
Online vind je het meest actuele aanbod.

Alvast veel plezier met je Bongo!

Waar vind ik het Bongonummer en de activeringscode?

Cadeaubon

In het doosje vind je de belevenisbon. Op de achterkant van deze kaart staan rechts onderaan het bongonummer en de activeringscode

Cadeaukaart

Op de achterzijde van je cadeaukaart staat links het Bongo-nummer en rechts de activeringscode

MEEST GESTELDE VRAGEN

Om je Bongo te activeren, ga je naar www.mybongo.be, of klik je op ‘Ik heb een Bongo' - 'Activeren'. 

Je vult je Bongonummer en de activeringscode in die je op de cadeaubon terugvindt. Klik vervolgens op ‘Bevestig’.

Vervolgens geef je je naam, voornaam en e-mailadres in. Alle andere gegevens zijn niet verplicht; een account aanmaken is enkel zinvol als je regelmatig en Bongo activeert. Selecteer vervolgens of je de nieuwsbrief wil ontvangen en ‘Activeer’.

Je krijgt de bevestiging dat je Bongo werd geactiveerd. Je kunt hier de lijst met partners consulteren en eventuele correcties bekijken. Je ontvangt de bevestiging van activering ook per e-mail. 

Je bon is nu klaar voor gebruik. Contacteer de partner van je keuze om een afspraak te maken. 

Het activeren van je Bongo houdt in dat er in het systeem wordt nagekeken of je Bongo correct geactiveerd werd bij de verkoop. De melding ‘de bon is niet geactiveerd’ kan verschillende oorzaken hebben.

  • De bon werd net aangekocht.  Het kan tot 72u duren voordat de bon effectief geactiveerd is. In de meeste gevallen gaat het om maximum 24u.
  • Je reserveerde al bij een partner: bij het maken van een reservering zal de partner het Bongonummer ingeven op onze website, waardoor de bon ook al geregistreerd staat als ‘niet geactiveerd’. Je hoeft niets te ondernemen en kan de gekozen activiteit laten doorgaan.
  • Er werd geen verkoop geregistreerd of er was een fout bij het scannen van de bon waardoor de bon niet actief is. Bij elke aankoop, moet de Bongo via de kassa van het betrokken verkooppunt passeren. Dat kassasysteem stuurt de nodige gegevens door naar ons opdat de verkochte Bongo kan geactiveerd worden. Als de Bongo niet actief is, wil dit zeggen dat er iets misliep in het verkooppunt. Daarom moeten we nagaan wat de historiek van je Bongo is. We willen weten rond welke periode de Bongo werd aangekocht en bij welke winkel. Een betaalbewijs geeft ons meteen alle nodige informatie. Stuur een mail met een betaalbewijs en alle nodige info naar InfoBE@smartbox-group.com 

Bekijk goed of je het juiste Bongo-nummer en de juiste activeringscode ingegeven. Deze moeten op exact dezelfde manier worden gekopieerd zoals deze op de voucher gedrukt staan. 

Bekijk goed of je het juiste Bongo-nummer en de juiste activeringscode ingaf. Deze moeten op exact dezelfde manier worden gekopieerd zoals ze op de voucher gedrukt staan. 

DE GROOTSTE KEUZE IN BELGIË Meer dan 20.000 belevenissen in Europa en in België2
MAKKELIJK OM VAN TE GENIETEN Met de exclusieve Bongo diensten
KWALITEITSVOLLE BELEVENISSEN 100% voortdurende selectie en evaluatie

BLIJF UP-TO-DATE

Abonneer je op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte over onze acties en nieuwtjes.

Jouw e-mailadres wordt uitsluitend verzameld door Smartbox Group België om nieuwsbrieven en aanbiedingen van Bongo te versturen. Je kunt je op elk moment uitschrijven door op de 'Uitschrijven nieuwsbrief'-link te klikken, te vinden onderaan elke e-mail.

Sluiten
Wij gebruiken cookies om onze website gebruiksvriendelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Sluit deze melding
Sluiten

Vul hier jouw e-mail in om op de hoogte gebracht te worden wanneer de Bongo #BONGO# terug beschikbaar is.