Algemene informatie

  • Wat is een Bongo?

    Bongo is het cadeau dat je beleeft!

    Elke Bongo-bon geeft de ontvanger de keuze uit de talloze belevenissen die bij de cadeaubon horen. Een Bongo-bon is het perfecte alternatief voor een materieel cadeau.

    De Bongo-bon is beschikbaar als cadeaubon in een doosje, als cadeaukaart of in een digitale versie (e-Bongo), die meteen verzonden wordt via e-mail. Elke cadeaubon bevat een Bongo-nummer waarmee de ontvanger de gekozen belevenis kan reserveren.

    Om de volledige lijst met beschikbare belevenissen te raadplegen, dien je jouw Bongo-bon te registreren op je account. Tijdens het online registreren, maak je ook een account aan.

  • Wat kan ik met de Bongo-app?

    De Bongo-app is eenvoudig en makkelijk te gebruiken! Met de app kun je:

    • je Bongo-bon registreren
    • een account aanmaken
    • jouw geregistreerde cadeaubonnen bekijken
    • een lijst met alle belevenissen die bij je cadeaubon horen bekijken
    • een activiteit reserveren
    • je Bongo-bon bekijken

    Wil je een Bongo kopen, een overnachting reserveren of je Bongo omruilen? In de app word je dan doorverwezen naar de Bongo-website om deze acties te voltooien.

  • Kan ik een Bongo kopen met de Bongo-app?

    Het is niet mogelijk om een Bongo te kopen met de Bongo-app.

    Bezoek onze website om ons ruim assortiment aan cadeaubonnen te bekijken en je aankoop te voltooien.

  • Hoe weet ik of ik de nieuwste versie van de app heb?

    De app wordt regelmatig bijgewerkt met nieuwe features en prestatieverbeteringen. We proberen je te informeren als een update nodig is, maar je kunt ook zelf controleren op updates via jouw apparaat.

    Android
    1. Open de Google Play Store-app
    2. Tik op Menu en Mijn apps en games
    3. Download de update als deze beschikbaar is
    iOS
    1. Open de App Store-app
    2. Tik op Updates
    3. Download de update als deze beschikbaar is
  • Hoe reset ik mijn wachtwoord?
    Wachtwoord vergeten?
    1. Tik op Inloggen op het startscherm van de app
    2. Klik vervolgens op de optie Herstellen
    3. Voer je e-mailadres in en klik op Wachtwoord herstellen
    4. Je ontvangt een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen
    Wachtwoord wijzigen?
    1. Ga naar het menu van de app en tik op Instellingen
    2. Je komt terecht op je account-pagina
    3. Scroll omlaag naar Wachtwoord
    4. Voer je huidige wachtwoord en je nieuwe wachtwoord in. Klik vervolgens op Wijzigingen opslaan
    5. Je wachtwoord is nu gewijzigd

Omruilen of verlengen

Geldigheid en registratie

  • Hoe maak ik een account aan?

    Tijdens het registreren van je Bongo-bon, maak je ook een account aan. Voor meer informatie, kun je terecht op de vraag Hoe registreer ik een Bongo-bon?.

  • Hoe registreer ik een Bongo-bon?

    Het registreren van je cadeaubon is snel en eenvoudig met de Bongo-app.

    1. Tik op Registreer een cadeaubon
    2. Het volgende scherm legt het registratieproces uit. Klik vervolgens op Volgende
    3. Je kunt nu je cadeaubon scannen met je toestel: richt je camera op de barcode van je Bongo-bon. Je telefoon heeft nu alle informatie die het nodig heeft voor het registreren van je cadeaubon
      Je kunt ook de gegevens van je Bongo-bon handmatig invoeren door te tikken op Vul je Bongo-nummer in
    4. Na het scannen word je mogelijk gevraagd om de 3-cijferige activeringscode van de cadeaubon in te voeren
    5. De laatste stap is het aanmaken van een account of het inloggen op je account
    6. Heb je nog geen account? Selecteer dan Account aanmaken
    7. Voer je e-mailadres en wachtwoord in. Tik vervolgens op Account aanmaken
    8. Je bent nu ingelogd. Je kunt nu je geregistreerde Bongo-bon bekijken
  • Waar kan ik mijn geregistreerde Bongo’s bekijken?

    Met de Bongo-app kun je eenvoudig je geregistreerde Bongo’s bekijken door in te loggen op je account:

    1. Selecteer de optie Verbinden op de startpagina van de app
    2. Voer je e-mailadres en wachtwoord in en tik op Inloggen
    3. Je geregistreerde Bongo’s worden nu weergegeven
  • Hoe kan ik de vervaldatum van mijn Bongo controleren?

    Heb je je Bongo geregistreerd? Dan kun je de geldigheid van je cadeaubon controleren door in te loggen op je account:

    1. Selecteer Verbinden
    2. Voer je e-mailadres en wachtwoord in en tik op Inloggen
    3. Je krijgt nu een overzicht van je geregistreerde Bongo’s met vervaldatums
  • Mijn Bongo-bon werd niet geactiveerd, wat doe ik nu?

    Om veiligheidsredenen worden Bongo’s geactiveerd na het moment van de aankoop.

    Als de cadeaubon online aangekocht werd, wordt de bon binnen de 30 minuten geactiveerd. Als de cadeaubon in een winkel aangekocht werd, kan het tot 24 uur duren voordat de bon geactiveerd is.

    Als deze tijdsperiode verlopen is voor Bongo’s die online zijn aangekocht, gelieve dan je volledige naam, e-mailadres waarmee je je account aangemaakt hebt, bestelnummer en Bongo-nummer te sturen naar infoBE@smartbox.com.

    Voor cadeaubonnen aangekocht in de winkel, gelieve je aankoopbewijs en Bongo-nummer te sturen naar infoBE@smartbox.com. Zonder aankoopbewijs kunnen we je Bongo niet activeren.

Een partner selecteren

  • Hoe selecteer ik een partner?

    Zorg ervoor dat je je Bongo hebt geregistreerd met de Bongo-app.

    1. Je vindt je Bongo onder Mijn cadeaubonnen
    2. Selecteer de Bongo die je wilt gebruiken. Het volgende scherm geeft je belangrijke informatie over je cadeaubon en een lijst met beschikbare partners
    3. Heb je een Bongo voor een activiteit? Je kunt de beschikbare partners bekijken door omhoog of omlaag te scrollen of door de zoekfunctie te gebruiken
    4. Heb je een Bongo voor een overnachting? Selecteer Nu online boeken. Je wordt doorverwezen naar de website waar je de volledige lijst met alle beschikbare partners kunt bekijken

Reserveren

  • Hoe reserveer ik een belevenis?

    Zorg ervoor dat je je Bongo hebt geregistreerd met de Bongo-app.

    1. Je vindt je Bongo onder de sectie Mijn cadeaubonnen
    2. Selecteer de Bongo die je wilt gebruiken. Bekijk alle beschikbare partners door omhoog of omlaag te scrollen of door de zoekfunctie te gebruiken
    3. Tik op een partner voor meer informatie over de belevenis
    4. Heb je een belevenis gekozen? Tik op Bel nu. Er wordt telefonisch contact gemaakt met de partner zodat je de reservering kunt voltooien
  • Hoe reserveer ik een verblijf?
    1. Je vindt je Bongo in de sectie Mijn cadeaubonnen
    2. Selecteer de Bongo die je wilt gebruiken. Het volgende scherm geeft je meer informatie over de Bongo
    3. Je kunt nu het verblijf kiezen dat je wenst uit de lijst. Je kunt ook filteren op naam, datum en locatie. Bovendien is het mogelijk om meer informatie te bekijken over een specifiek verblijf door te klikken op de partner
    4. Selecteer de gewenste data en klik op Kies datum wanneer je klaar bent om te reserveren
      • Groene datums zijn onmiddellijk beschikbaar
      • Gele datums geven aan dat je een reserveringsverzoek moet aanvragen
      • Grijze datums zijn niet beschikbaar
    5. Klik op Verdergaan wanneer alle gegevens correct zijn
    6. Vul je persoonlijke gegevens in, vink het vakje aan dat je de algemene reserveringsvoorwaarden gelezen hebt en selecteer Bevestig reservering
    7. Je reservering of reserveringsaanvraag is nu voltooid
  • Ik wil een activiteit annuleren, wat doe ik nu?

    Contacteer de partner direct om de belevenis te annuleren. Gelieve op te merken dat de mogelijkheid om de activiteit te wijzigen of annuleren afhankelijk is van de annuleringsvoorwaarden van je partner.

    Je kunt direct contact opnemen met de partner via de app:

    1. Log in op de app. Je Bongo-bon staat in Mijn cadeaubonnen
    2. Selecteer de cadeaubon waaruit je de partner hebt gekozen. Je kunt scrollen door de verschillende partners of door de zoekfunctie te gebruiken
    3. Nadat je de partner hebt gevonden, tik je op Bel Nu. Er wordt telefonisch contact gemaakt met de partner. Je kunt nu je annuleringsverzoek rechtstreeks met de partner bespreken
  • Ik wil een verblijf annuleren, wat doe ik nu?

    Als je verblijf meer dan 72 uur verwijderd is, kun je het gratis op de website annuleren:

    1. Log in op je account en selecteer Mijn cadeaubonnen
    2. Selecteer Annuleren
    3. Je reservering wordt vervolgens geannuleerd en je cadeaubon wordt opnieuw geactiveerd. Je kunt daarna een nieuwe reservering aanmaken

    Het is niet mogelijk om de boeking minder dan 72 uur voor de aangegeven aankomstdatum te wijzigen of te annuleren.

Bij de partner

  • Wat moet ik meenemen naar de belevenis of het verblijf?

    Heb je je Bongo geregistreerd? Dan hoef je alleen de app te downloaden en je telefoon mee te nemen!

    Bongo-bon bekijken:

    1. Log in op de Bongo-app
    2. Je Bongo-bon vind je onder Mijn cadeaubonnen
    3. Tik op Meer zodat het Bongo-nummer op het scherm wordt weergegeven
    4. De partner kan nu zijn app gebruiken om je Bongo-bon te scannen of de informatie van het scherm te lezen. Zo eenvoudig is het!
  • Wat is de feature ‘Verzilveren’ en wanneer moet ik het gebruiken?

    In de app heb je de feature Verzilveren. Met deze feature kun je bij aankomst de Bongo verzilveren namens de partner. Verzilveren via de app is eenvoudig voor de partner en zorgt ervoor dat je gelijk van je belevenis kunt genieten.

    Het verzilveren van de Bongo kan alleen plaatsvinden in aanwezigheid van de partner.

    1. Wil je je cadeaubon verzilveren? Log in op de app en ga naar Mijn cadeaubonnen. Selecteer de cadeaubon en tik op Verzilveren en vervolgens op Volgende.
      De app kan je toestemming vragen om je locatie te gebruiken. Hiermee kan de app partners bij je in de buurt lokaliseren. Wanneer je geen toestemming geeft, word je doorverwezen naar een lijst van eerder bekeken belevenissen.
    2. Selecteer de juiste partner op de kaart of in de lijst

    3. Op het volgende scherm krijg je alle details van je belevenis te zien. Om verder te gaan met het verzilveren van je Bongo klik je op Ga verder
    4. Je wordt vervolgens gevraagd om de verzilvering te bevestigen. Bevestig dat de informatie correct is en klik op Verzilveren om door te gaan
      Je Bongo is nu verzilverd. Je hebt nog steeds toegang tot de details van deze cadeaubon via Mijn cadeaubonnen.

Antwoord niet gevonden?

Algemene informatie

  • Wat is een Bongo?

    Bongo is het cadeau dat je beleeft!

    Elke Bongo-bon geeft de ontvanger de keuze uit de talloze belevenissen die bij de cadeaubon horen. Een Bongo-bon is het perfecte alternatief voor een materieel cadeau.

    De Bongo-bon is beschikbaar als cadeaubon in een doosje, als cadeaukaart of in een digitale versie (e-Bongo), die meteen verzonden wordt via e-mail. Elke cadeaubon bevat een Bongo-nummer waarmee de ontvanger de gekozen belevenis kan reserveren.

    Om de volledige lijst met beschikbare belevenissen te raadplegen, dien je jouw Bongo-bon te registreren op je account. Tijdens het online registreren, maak je ook een account aan.

  • Wat kan ik met de Bongo-app?

    De Bongo-app is eenvoudig en makkelijk te gebruiken! Met de app kun je:

    • je Bongo-bon registreren
    • een account aanmaken
    • jouw geregistreerde cadeaubonnen bekijken
    • een lijst met alle belevenissen die bij je cadeaubon horen bekijken
    • een activiteit reserveren
    • je Bongo-bon bekijken

    Wil je een Bongo kopen, een overnachting reserveren of je Bongo omruilen? In de app word je dan doorverwezen naar de Bongo-website om deze acties te voltooien.

  • Kan ik een Bongo kopen met de Bongo-app?

    Het is niet mogelijk om een Bongo te kopen met de Bongo-app.

    Bezoek onze website om ons ruim assortiment aan cadeaubonnen te bekijken en je aankoop te voltooien.

  • Hoe weet ik of ik de nieuwste versie van de app heb?

    De app wordt regelmatig bijgewerkt met nieuwe features en prestatieverbeteringen. We proberen je te informeren als een update nodig is, maar je kunt ook zelf controleren op updates via jouw apparaat.

    Android
    1. Open de Google Play Store-app
    2. Tik op Menu en Mijn apps en games
    3. Download de update als deze beschikbaar is
    iOS
    1. Open de App Store-app
    2. Tik op Updates
    3. Download de update als deze beschikbaar is
  • Hoe reset ik mijn wachtwoord?
    Wachtwoord vergeten?
    1. Tik op Inloggen op het startscherm van de app
    2. Klik vervolgens op de optie Inloggevens vergeten?
    3. Voer je e-mailadres in en klik op Wachtwoord herstellen
    4. Je ontvangt een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen
    Wachtwoord wijzigen?
    1. Ga naar het menu van de app en tik op Instellingen
    2. Je komt terecht op je account-pagina
    3. Scroll omlaag naar Wachtwoord
    4. Voer je huidige wachtwoord en je nieuwe wachtwoord in. Klik vervolgens op Wijzigingen opslaan
    5. Je wachtwoord is nu gewijzigd

Omruilen of verlengen

Geldigheid en registratie

  • Hoe maak ik een account aan?

    Tijdens het registreren van je Bongo-bon, maak je ook een account aan. Voor meer informatie, kun je terecht op de vraag Hoe registreer ik een Bongo-bon?.

  • Hoe registreer ik een Bongo-bon?

    Het registreren van je cadeaubon is snel en eenvoudig met de Bongo-app.

    1. Tik op Registreer een cadeaubon
    2. Het volgende scherm legt het registratieproces uit. Klik vervolgens op Volgende
    3. Je kunt nu je cadeaubon scannen met je toestel: richt je camera op de barcode van je Bongo-bon. Je telefoon heeft nu alle informatie die het nodig heeft voor het registreren van je cadeaubon
      Je kunt ook de gegevens van je Bongo-bon handmatig invoeren door te tikken op Vul je Bongo-nummer in
    4. Na het scannen word je mogelijk gevraagd om de 3-cijferige activeringscode van de cadeaubon in te voeren
    5. De laatste stap is het aanmaken van een account of het inloggen op je account
    6. Heb je nog geen account? Selecteer dan Account aanmaken
    7. Voer je e-mailadres en wachtwoord in. Tik vervolgens op Account aanmaken
    8. Je bent nu ingelogd. Je kunt nu je geregistreerde Bongo-bon bekijken
  • Waar kan ik mijn geregistreerde Bongo’s bekijken?

    Met de Bongo-app kun je eenvoudig je geregistreerde Bongo’s bekijken door in te loggen op je account:

    1. Selecteer de optie Inloggen op de startpagina van de app
    2. Voer je e-mailadres en wachtwoord in en tik op Inloggen
    3. Je geregistreerde Bongo’s worden nu weergegeven
  • Hoe kan ik de vervaldatum van mijn Bongo controleren?

    Heb je je Bongo geregistreerd? Dan kun je de geldigheid van je cadeaubon controleren door in te loggen op je account:

    1. Selecteer Inloggen
    2. Voer je e-mailadres en wachtwoord in en tik op Inloggen
    3. Je krijgt nu een overzicht van je geregistreerde Bongo’s met vervaldatums
  • Mijn Bongo-bon werd niet geactiveerd, wat doe ik nu?

    Om veiligheidsredenen worden Bongo’s geactiveerd na het moment van de aankoop.

    Als de cadeaubon online aangekocht werd, wordt de bon binnen de 30 minuten geactiveerd. Als de cadeaubon in een winkel aangekocht werd, kan het tot 24 uur duren voordat de bon geactiveerd is.

    Als deze tijdsperiode verlopen is voor Bongo’s die online zijn aangekocht, gelieve dan je volledige naam, e-mailadres waarmee je je account aangemaakt hebt, bestelnummer en Bongo-nummer te sturen naar infoBE@smartbox.com.

    Voor cadeaubonnen aangekocht in de winkel, gelieve je aankoopbewijs en Bongo-nummer te sturen naar infoBE@smartbox.com. Zonder aankoopbewijs kunnen we je Bongo niet activeren.

Een partner selecteren

  • Hoe selecteer ik een partner?

    Zorg ervoor dat je je Bongo hebt geregistreerd met de Bongo-app.

    1. Je vindt je Bongo onder Mijn cadeaubonnen
    2. Selecteer de Bongo die je wilt gebruiken. Het volgende scherm geeft je belangrijke informatie over je cadeaubon en een lijst met beschikbare partners
    3. Heb je een Bongo voor een activiteit? Je kunt de beschikbare partners bekijken door omhoog of omlaag te scrollen of door de zoekfunctie te gebruiken
    4. Heb je een Bongo voor een overnachting? Selecteer Nu online boeken. Je wordt doorverwezen naar de website waar je de volledige lijst met alle beschikbare partners kunt bekijken

Reserveren

  • Hoe reserveer ik een belevenis?

    Zorg ervoor dat je je Bongo hebt geregistreerd met de Bongo-app.

    1. Je vindt je Bongo onder de sectie Mijn cadeaubonnen
    2. Selecteer de Bongo die je wilt gebruiken. Bekijk alle beschikbare partners door omhoog of omlaag te scrollen of door de zoekfunctie te gebruiken
    3. Tik op een partner voor meer informatie over de belevenis
    4. Heb je een belevenis gekozen? Tik op Bel nu. Er wordt telefonisch contact gemaakt met de partner zodat je de reservering kunt voltooien
  • Hoe reserveer ik een verblijf?
    1. Je vindt je Bongo in de sectie Mijn cadeaubonnen
    2. Selecteer de Bongo die je wilt gebruiken. Het volgende scherm geeft je meer informatie over de Bongo
    3. Je kunt nu het verblijf kiezen dat je wenst uit de lijst. Je kunt ook filteren op naam, datum en locatie. Bovendien is het mogelijk om meer informatie te bekijken over een specifiek verblijf door te klikken op de partner
    4. Selecteer de gewenste data en klik op Kies datum wanneer je klaar bent om te reserveren
      • Groene datums zijn onmiddellijk beschikbaar
      • Gele datums geven aan dat je een reserveringsverzoek moet aanvragen
      • Grijze datums zijn niet beschikbaar
    5. Klik op Reserveren en vervolgens op Ga Verder wanneer alle gegevens correct zijn
    6. Vul je persoonlijke gegevens in, vink het vakje aan dat je de algemene reserveringsvoorwaarden gelezen hebt en selecteer Bevestig reservering
    7. Je reservering of reserveringsaanvraag is nu voltooid
  • Ik wil een activiteit annuleren, wat doe ik nu?

    Contacteer de partner direct om de belevenis te annuleren. Gelieve op te merken dat de mogelijkheid om de activiteit te wijzigen of annuleren afhankelijk is van de annuleringsvoorwaarden van je partner.

    Je kunt direct contact opnemen met de partner via de app:

    1. Log in op de app. Je Bongo-bon staat in Mijn cadeaubonnen
    2. Selecteer de cadeaubon waaruit je de partner hebt gekozen. Je kunt scrollen door de verschillende partners of door de zoekfunctie te gebruiken
    3. Nadat je de partner hebt gevonden, tik je op Bel Nu. Er wordt telefonisch contact gemaakt met de partner. Je kunt nu je annuleringsverzoek rechtstreeks met de partner bespreken
  • Ik wil een verblijf annuleren, wat doe ik nu?

    Als je verblijf meer dan 72 uur verwijderd is, kun je het gratis op de website annuleren:

    1. Log in op je account en selecteer Mijn cadeaubonnen
    2. Selecteer Annuleren
    3. Je reservering wordt vervolgens geannuleerd en je cadeaubon wordt opnieuw geactiveerd. Je kunt daarna een nieuwe reservering aanmaken

    Het is niet mogelijk om de boeking minder dan 72 uur voor de aangegeven aankomstdatum te wijzigen of te annuleren.

Bij de partner

  • Wat moet ik meenemen naar de belevenis of het verblijf?

    Heb je je Bongo geregistreerd? Dan hoef je alleen de app te downloaden en je telefoon mee te nemen!

    Bongo-bon bekijken:

    1. Log in op de Bongo-app
    2. Je Bongo-bon vind je onder Mijn cadeaubonnen
    3. Tik op Meer zodat het Bongo-nummer op het scherm wordt weergegeven
    4. De partner kan nu zijn app gebruiken om je Bongo-bon te scannen of de informatie van het scherm te lezen. Zo eenvoudig is het!
  • Wat is de feature ‘Verzilveren’ en wanneer moet ik het gebruiken?

    In de app heb je de feature Verzilveren. Met deze feature kun je bij aankomst de Bongo verzilveren namens de partner. Verzilveren via de app is eenvoudig voor de partner en zorgt ervoor dat je gelijk van je belevenis kunt genieten.

    Het verzilveren van de Bongo kan alleen plaatsvinden in aanwezigheid van de partner.

    1. Wil je je cadeaubon verzilveren? Log in op de app en ga naar Mijn cadeaubonnen. Selecteer de cadeaubon en tik op Verzilveren en vervolgens op Volgende.
      De app kan je toestemming vragen om je locatie te gebruiken. Hiermee kan de app partners bij je in de buurt lokaliseren. Wanneer je geen toestemming geeft, word je doorverwezen naar een lijst van eerder bekeken belevenissen.
    2. Selecteer de juiste partner op de kaart of in de lijst

    3. Op het volgende scherm krijg je alle details van je belevenis te zien. Om verder te gaan met het verzilveren van je Bongo klik je op Ga verder
    4. Je wordt vervolgens gevraagd om de verzilvering te bevestigen. Bevestig dat de informatie correct is en klik op Verzilveren om door te gaan
      Je Bongo is nu verzilverd. Je hebt nog steeds toegang tot de details van deze cadeaubon via Mijn cadeaubonnen.

Antwoord niet gevonden?

Taal aanpassen

Nederlands Français