Cadeaubon voor een sauna-arrangement

Cadeaubon voor een sauna-arrangement Cadeaubon voor een sauna-arrangement

Bekijk alle belevenissen


Genieten in de sauna is de formule bij uitstek voor een deugddoende namiddag! Verras een geliefde met een bezoekje aan de sauna om helemaal te ontspannen dankzij onze cadeaubonnen. In een privé sauna, met een glaasje bubbels of in een luxueus kuuroord met alles erop en eraan: je geeft met Bongo een onvergetelijke wellnesservaring cadeau. Er is ongetwijfeld een sauna in zijn of haar buurt. Ontdek ook onze andere geschenkbonnen voor wellnessarrangementen.

Wellnessweekend met sauna

Heerlijk genieten van een bezoekje aan de sauna en vervolgens in alle luxe overnachten? Verras iemand met een fantastisch wellnessweekend. Met deze cadeaubon wordt iemand van het moment dat ze aankomen tot het moment dat ze vertrekken in de watten gelegd. Ook voor een massage hebben we verschillende locaties.

Pure wellness met een bezoek aan de sauna

Als verjaardagscadeau, als afstudeercadeau of gewoon om iemand zomaar mee te verrassen: een bezoekje aan de sauna wordt altijd geapprecieerd. Ook omruilen of verlengen gedurende de geldigheidsperiode is geen enkel probleem. Doe inspiratie op en kies een cadeaubon voor ontspanning! De feestdagen zijn weer in aantocht en daarbij horen natuurlijk cadeaus. Zoek je bijvoorbeeld nog een cadeau voor je vriendin of een kerstcadeau voor je mama? Doe inspiratie op met onze kerstcadeaus voor haar.

Wat kun je doen?
  • Kijk de spelling van je zoekopdracht na
  • Probeer een meer algemene zoekopdracht
  • Verwijder de andere filters


Sauna cadeaubon: veelgestelde vragen van onze klanten

Hoe werkt een dagje sauna?

Het is aan te raden drie sessie van 5 tot 10 minuten in de sauna te doen met pauzes waarin je het vochtverlies aanvult door iets te drinken. Een dagje sauna gaat als volgt:

  • - Douchen: vanwege hygiëne is het verplicht om voor elke saunagang te douchen.
  • - Afdrogen: om goed te kunnen zweten is het belangrijk dat je huid droog is.
  • - Warm voetenbad: door 5 – 10 minuten met je voeten in een warm voetenbad te zitten, wordt je lichaam voorbereid op de sauna. middels het warme water wordt het bloed in de voeten op een hogere temperatuur gebracht en daarmee het lichaam voorbereid op de sauna.
  • - Sauna: neem plaats in de sauna, zittend of liggend. Als je nog niet gewend bent aan de sauna, is het verstandig om op de onderste bank te zitten. Het is de bedoeling dat je minimaal 5/6 minuten in de sauna blijft zodat de poriën open gaan en je lekker kan zweten. Blijf niet langer dan 15 minuten in de sauna.
  • - Pauze (5 tot 10 minuten): ga naar buiten voor frisse lucht en spoel je af met koud water of neem een koud dompelbad. Droog je af en hydrateer.
  • - Herhaal deze stappen opnieuw voor de volgende sessie.

Sporters wordt aangeraden na het sporten 1 tot 3 uur te wachten voordat ze de sauna ingaan, zodat hun lichaamstemperatuur weer normaal is.

Wat zijn de voordelen van de sauna?

De warmte van de sauna verbetert de bloedsomloop en kan daardoor spierpijn helpen verminderen, gewrichten soepel houden en artritispijn verlichten. Bovendien kan de sauna de symptomen van de huidaandoening psoriasis verlichten. Regelmatig saunabezoek blijkt ook de longcapaciteit en -functie te verbeteren. Met name astmatische bezoekers en bronchitis- of long COVID en COPD patiënten kunnen hier enorm van profiteren.

Welke sauna cadeaubonnen zijn er?

Op onze website vind je cadeaubonnen voor verschillende sauna arrangementen. Je hebt de keuze uit een dag toegang tot een bepaalde wellnesscentrum of toegang tot een privé sauna in België. In ons aanbod vind je sauna cadeaubonnen voor 2 of 1 persoon.

Taal aanpassen

Nederlands Français