Online betalen

Op onze website voer je jouw betaling uit op een veilige manier. Kom meer te weten over de betaalmethodes.

Betalen kan met een kredietkaart (Visa, MasterCard, Amex), via bankkaart (Bancontact/Mister Cash), via overschrijving, via Paypal of met  een Bongo waardebon.

Als betalingswijze kies je voor ‘Betaling via kredietkaart’. Als je je bestelling bevestigt, verschijnt automatisch de beveiligde betaalpagina van Ingenico. Hier vul je je kaartgegevens in: de naam van de kaarthouder, het kaartnummer, de geldigheidsdatum en de verificatiecode. De verificatiecode controleert of je kaart niet gebruikt wordt door een ongeautoriseerd persoon.
De 3-cijferige verificatiecode van je Visa of MasterCard vind je op de keerzijde van je kaart, in het veld van je handtekening.

Als je met een American Express kaart wilt betalen, vind je de verificatiecode net boven het rekeningnummer, op de voorzijde van je kaart. De code bestaat uit 4 cijfers.

Na het invullen van je gegevens bevestig je de betaling. Na de onmiddellijke verwerking hiervan word je binnen enkele seconden teruggestuurd naar de Bongo website, waar de bevestiging van je bestelling verschijnt. Je ontvangt deze bestelbevestiging ook nog per e-mail.

Als betalingswijze kies je voor ‘Betaling via bankkaart’. Als je je bestelling bevestigt, kom je automatisch terecht op de beveiligde betaalpagina van Ingenico. Hier vul je je kaartgegevens in: de naam van de kaarthouder, het kaartnummer (16 tot 19 cijfers) en de vervaldatum (maand/jaar).

Vervolgens doorloop je de veiligheidsprocedure via een elektronische handtekening met je kaartlezer: je schuift de Bancontact/MisterCash in de digipass en volgt de instructies op het computerscherm. Op het einde van dat proces ontvang je een cijfercode, die geldt als elektronische handtekening waarmee je je betaling bevestigt.

Na de betaling word je teruggestuurd naar onze website.

Als betalingswijze selecteer je ‘betaling via bankoverschrijving’. Nadien bevestig je de bestelling, waarna onmiddellijk de overzichtspagina van je bestelling verschijnt. Je ontvangt per e-mail onze bankgegevens, waarmee je de betaling per overschrijving kan doorvoeren. Van zodra wij deze betaling ontvangen, wordt jouw bestelling verstuurd.

Indien jouw overschrijving gebeurde met de verkeerde mededeling, komt je betaling terecht bij onze onbekende betalingen. In dat geval stuur je best een e-mail naar info@bongo.be met het referentienummer van de bestelling en een printscreen van je overschrijving, zodat wij de betaling aan het juiste order kunnen koppelen. Van zodra dit in orde is, wordt je bestelling verzonden.

Indien je een te laag bedrag hebt overgeschreven, mag je het resterende bedrag met dezelfde gestructureerde mededeling overschrijven. Na ontvangst van het restbedrag wordt de betaling aanvaard en wordt de bestelling verzonden.

Als je teveel betaald hebt, stuur je best een e-mail naar info@bongo.be met het ordernummer en je bankgegevens, opdat we het bedrag kunnen terugbetalen. 

Als betalingswijze kies je voor ‘Betaling via Paypal’. Als je je bestelling bevestigt, kom je automatisch terecht op de beveiligde betaalpagina van Paypal. Indien je reeds een account heb, kan je gewoon inloggen. Zo niet, vul je je gegevens in.  Wanneer je je bestelling bevestigt, wordt deze onmiddellijk verwerkt en verschijnt binnen enkele seconden automatisch de bevestiging van je bestelling op onze website. Je ontvangt deze bestelbevestiging ook nog per e-mail.

Als je een waardebon in je bezit hebt, kan je deze gebruiken om je bestelling te betalen. Je kan hiermee het volledige bedrag van de Bongo(‘s) in je winkelmandje betalen, of slechts een deel ervan. Je kan ook meerdere waardebonnen gebruiken voor één bestelling.

Je kan de waardebon tevens gebruiken om een hotel te boeken. Meer informatie hieromtrent vind je bij ‘Waardebonnen’.

Bongo garandeert een 100% veilige online betaling. Dankzij de beveiligde SSL-verbinding van onze partner Ingenico (voorheen Ogone), loop je geen enkel risico. Ingenico is tevens het meest gebruikte betaalsysteem in België. Op de Ingenico betaalpagina vul je de betaalgegevens in (het kaartnummer, de vervaldatum, etc.), waarna je betaling automatisch verwerkt wordt. Je betaal- of kredietkaartgegevens worden uitsluitend gebruikt voor de betaling, en worden nooit vrijgegeven aan andere partijen.

Soms gebeurt het dat de betaling en de herinneringsmail elkaar kruisen. In dat geval mag je deze herinneringsmail gewoon negeren.

DE GROOTSTE KEUZE IN BELGIË Meer dan 20.000 belevenissen in Europa en in België2
MAKKELIJK OM VAN TE GENIETEN Met de exclusieve Bongo diensten
KWALITEITSVOLLE BELEVENISSEN 100% voortdurende selectie en evaluatie

BLIJF UP-TO-DATE

Abonneer je op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte over onze acties en nieuwtjes.

Jouw e-mailadres wordt uitsluitend verzameld door Smartbox Group België om nieuwsbrieven en aanbiedingen van Bongo te versturen. Je kunt je op elk moment uitschrijven door op de 'Uitschrijven nieuwsbrief'-link te klikken, te vinden onderaan elke e-mail.

Sluiten
Wij gebruiken cookies om onze website gebruiksvriendelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Sluit deze melding
Sluiten

Vul hier jouw e-mail in om op de hoogte gebracht te worden wanneer de Bongo #BONGO# terug beschikbaar is.