Fijn ontvangst, lekker eten en drinken. Prijzen van drankkaart zijn wel aan de dure kant.
Voir plus26/11/2025
Het was lekker , vriendelijke bediening ! Niets op aan te merken
Voir plus20/07/2025
Het was super we hebben het menu genomen alleen jammer dat bij de hapjes en ook bij voorgerecht het hoofdbestanddeel ganzenlever was een van het goede te veel.
Voir plus22/01/2025
Een ontdekking, fijne keuken. De wijnkelder bevat heel wat lekkere oude flessen.
Voir plus09/05/2024
Het restaurant was op het gelijkvloers volledig gereserveerd voor een groep. Wij zaten op de verdieping en vonden het heel luidruchtig gedoe beneden nogal storend. Prima aanbod van het driegangen diner met cava. Alleen de wijn die we bestelden van 2016 was niet meer voorradig en werd vervangen door dezelfde van 2019, wel mits ons akkoord. Alles was super lekker van de amuses t.e.m. het dessert en de versnaperingen bij de koffie. Ook heel mooi gepresenteerd. Perfecte service ook. Wel prijzig wijnmenu.
Voir plus24/03/2024
Een aanrader
Voir plus14/11/2023
Eten zeer lekker,spijtig dat er geen terras is.
Voir plus19/06/2023
flamande, Région - West-Vlaanderen (BE-VWV)
Nous acceptons
Produits similaires pouvant vous intéresser
Facile à acheter, facile à utiliser - le cadeau idéal pour offrir la liberté de choisir
Restaurants Gastronomiques | Restaurant Michelin | Restaurant insolite | Restaurant en Belgique | Dégustation Vin | Dégustation Bière | Dégustation à la maison | Coffret Dégustations | Coffret Gastronomie | Coffret Chocolat | Petit-Déjeuner | Coffret chocolat | Séjour gastronomique
Quelles activités gastronomiques tester ? | Où faire une dégustation de vin ? | Quels sont les meilleurs restaurants gastronomiques ? | Où faire une dégustation de bière ? | Où réserver une table pour un dîner romantique ? | Quels sont les meilleurs endroits pour un brunch ? | Où faire une dégustation de chocolat ? | Quels sont les meilleurs restaurants insolites ? | Où partir pour un séjour gastronomique ?
Fijn ontvangst, lekker eten en drinken. Prijzen van drankkaart zijn wel aan de dure kant.
Voir plus